Βρείτε όλες τις συμβουλές για σωστές αγορές σε περιόδους εκπτώσεων

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, συμβουλεύει τους καταναλωτές

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, συμβουλεύει τους καταναλωτές

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου, και Βιομηχανίας, ενόψει της περιόδου εκπτώσεων, συμβουλεύει τους καταναλωτές όπως ακολουθήσουν τις πιο κάτω απλές συμβουλές:

Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν αγοράζουν προϊόντα σε τιμή έκπτωσης και να συλλέγουν βασικές πληροφορίες προτού λάβουν απόφαση συναλλαγής.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν ότι τα καταστήματα μπορούν να πραγματοποιούν εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουν υπό πίεση.

Έχουν αρκετό χρόνο για να κάνουν έρευνα αγοράς και σύγκριση τιμών και ποιότητας προτού αποφασίσουν ποια είναι η πλέον συμφέρουσα για αυτούς επιλογή.

Σε περιόδους εκπτώσεων τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα διά νόμου να αναγράφουν στα προς πώληση προϊόντα τόσο την προηγούμενη τιμή πώλησης όσο και την τρέχουσα τιμή πώλησης ή το κλάσμα/ποσοστό μείωσης της αμέσως προηγούμενης τιμής, για να μπορούν με ευκολία οι καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές.

Εναπόκειται στην πολιτική του κάθε καταστήματος κατά πόσον αποδέχεται επιστροφές αγορών. Σε περιόδους εκπτώσεων κάποια καταστήματα αναρτούν πινακίδες με την ένδειξη ότι δεν γίνονται αλλαγές. Γι’ αυτό καλό θα ήταν, προτού αγοράσουν, να ζητούν ενημέρωση για την πολιτική επιστροφών του καταστήματος.

Πάντα να ζητούν απόδειξη αγοράς γιατί, σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, η προσκόμιση της απόδειξης είναι απαραίτητη για την εγγύηση.

Τέλος η ΥΠΚ επιθυμεί να πληροφορήσει ότι διενεργεί ολόχρονα ελέγχους σχετικά με τις προσφερόμενες εκπτώσεις στα καταστήματα. Οι υπεύθυνοι των καταστημάτων θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν σε περίπτωση ελέγχου, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κύπρο και τον Κόσμο, στην Daily.Cy